joi, 15 ianuarie 2009

From the deepest part of my heart..


Soarele a apus, lasand o dara de rosu sangeriu pe cerul albastru pur al serii de Mai..
Toata natura si lumea a amoriti.. a murit.. inafara de noi.. parca special..
Pe banca de pe prispa casei unde unde nu cu mult timp in urma obisnuiam sa ne tachinam reciprosc se afla acum doua trupuri.. un baiat si o fata.. inclestate in divina iubire..
Ochii tai scanteietori..ochii pe care ii admir de atata vreme.. ochii care ma pot adormi cu o singura atentie de-a lor.. ochii in care ma pierd in mai putin de cinci secunde.. ochii tai superbi..
Mainile tale calde, se cuibaresc usor intr-ale mele.. si iti simt din nou pielea.. pielea acea fina.. pielea aceea unica, calduta a ta..
Nedorind sa iti dau drumul, buzele noastre se unesc.. acele buze moi.. acele buze pe care le ador, pe care le iubesc..
Mai presus de buzele tale.. te iubesc.. te iubesc cu toata fiinta.. te iubesc..
Te iubesc..
Cu fiecare zi care trece si in care nu te pot vedea.. simti.. saruta.. simturile mele se pierd usor..
Mai.. 25..
Nu te-am vazut.. de mult.. timpul devine tot mai dureros in timp ce eu astept cu nerabdare sa te intalnesc din nou..
Lacrimile s-au uscat de mult, lasand loc pt. altele noi..
Presiunea se intensifica..
Imi e dor de tine.. stii ?
Imi e dor sa te simt.. imi e dor sa te sarut..
Imi e dor sa ne vorbim, imi e dor sa ne plimbam impreuna.. imi e dor sa.. cuvintele mor, injunghiate de presiunea apasatoare ce ma sufoca..
Ramas fara cuvinte.. confuz.. pierdut, doar tu ma mai poti scoate din starea de sevraj temporar..
Ai dat un nou sens vietii mele.. m-ai facut om din nou.. m-ai scos din negura in care ma aflam, pierdut, uitat.. ca un caine..
M-ai facut sa simt ca traiesc, m-ai facut sa simt ca iubesc, m-ai facut sa te simt.. m-ai facut sa realizez cine si ce sunt..
Te iubesc.. te iubesc, chiar daca voi muri.. chiar daca timpul va trece si va lasa loc generatiior urmatoare, eu tot te voi iubi..
Mai.. 30..
Inca odata, banca ne este martora.. dupa tot acest timp..





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu